Click to this video!

نيك زوجة عمي أم طياز

نيك زوجة عمى ام طياز الجزء الاول (ممكن انيك)

فى بداية الامر عندما بلغت كنت احس بحكة غريبة فى زبى وكنت اريد ان ادعك فيه ومع مرور الوقت كنت اشاهد زوجت عمى وهى تغستل وتدخل الحمام حيث اننا نعيش فى بيت ريفى كبير يعنى بيت عيلة وكانت عمتى تدخل الحمام وانا فيه بدون استاذان لان انا كنت لسة صغير وعلى اعتبار ده كانت بتاخد راحتها وجات فى مرة كانت مزنوقة وعايزة تعمل حمام وانا كنت استحم فقالت من فى الحمام قولت انا يا زوجة عمى فقالت سوف ادخل لكى ادعك لك ظهرك كونى صغير ولكنها كانت لا تعلم انى فى بداية البلوغ ودخلت علية وانا خجلت منها فقالت سوف اعمل حمام وادعك لك ظهرك وبادات ترفع جلبابها وانزلت الكلوت وانا انظر الى اسفل واسرق النظر من وقت لاخر وهى مش واخدة بالها وشافتنى وانا انظر الى اسفل فقالت لية انت مكسوف منى دانا زى امك بص متخفش قولتلها لا عيب قالتى طاب تعالى انا عايزة اشوف حاجة عندك قولتلها عايزة ايه وانا خايف قالتى تعالى بس وامسكت بى وانا برتعش فقالت لى انت ليه بترتعش وضمتنى الى صدرها احسست احساس غريب حسيت ان زبى وقف زى العمود اول ما حسيت ببزازها وانا كنت مغطى زبى بايدى الاتنين قالت ليه ورينى كده حمامتك قولته عيب قالتى مش انت مش عايز تشوف حمامتى قولتها عايز بس خايف وبعدين انا سمعت ان ليه اسم تانى قالت قول ايه الاسم التانى قولتها لا تضربينى وتقولى لامى قالت متخافش قول قولتلها اسمة كس رحت عضت على شفايفها وقالت اه اه قوله تانى كده انا خوفت (ممكن انيك)بس حسيت احساس حلو لما قولتها وحبيت اقولها تانى وقولت ليها اسمة كس وهى تقول اه اه قولى تانى وبدات تدعك فيه وفى بزازها وتقولى واللى عندك اسمة ايه قولتلها اسمة زب وهى تتاوه وتقولى اه اه قول تانى وانا اقول وفجاة الباب خبط علينا وكانت امى عمتى فاقت من اللى هى فيه وقالت لامى انا بحمم ابنك قالت ماشى وسابتنى وبعدين رجعت عمتى قالت بص شوف كسى بينزل ايه قولتلها ده جميل قالت حط صوابعك فيه علشان تتعرف عليه اكتر وحطيت صوبع واحد وبدات ادخلة واطلعه وهى تتاوة وتحس بمتعة غريبة وتقولى صوبع حلو يا واد حلو اوى دخل دخل يا حبيب عمتو افشخنى وهى اول ما قالت كده حسيت بنار فى زبى فترطته من ايدى وهى شافتو وهو واقف قالت ليه ده حلو اوى وبدا يكبر اهو ده ممكن ينك دلوقتى وانا اسمع كلامها(ممكن انيك) ومستغرب من كلامها ومش فاهم انا قبل كده كنت اسمع عن النيك بين الراجل والست بس معرفش بيتم ازاى المهم بعد ماشفتو راحت مسكاه وقالت ليه ممكن ابوسه ده حلو اوى قولتلها ماشى وبدات تبوسة وشوية شوية دخلت فى بقوها وبدات تمصة وتقولى ده حلو اوى اوى وتدعك فيه وتمص فيه لحد لما حسيت (ممكن انيك)ان فى حاجة هتنزل قولتلها انا حاسس انى عايز اشخ قالت شخ يا حبيب عمتو فى بقى حسيت بنار وهى بتقول كده وتقولى نزل ياواد نزل لبنك نزله فى بقى وهى تمص وتتكلم وانا روحت فى عالم تانى وانفجر زبى فى بقها وهى تمص فيه مش عايزة ولا نقطة تنزل(ممكن انيك) منى على الارض ولبنى بقه فى بقها وهى كانت بدعك فى كوسها وهى بتمص لحد لما نزلت مرتين انا مكنتش اعرف ان هى نزلت وكمان مكنتش اعرف يعنى ايه تنزل هى وتنزل ايه وايه اللى انا نزلته بس بعد كده عرفت كل حاجة وهى اللى علمتنى فنون النيك واستحمينا احنا الاتنين وخرجنا وقالتلى اوع تقول لحد لو عايز انى اعملك كده تانى هاعملك وهاعلمك كل حاجة بس متقولش لحد وانتظرونى فى الجزء الثانى من نيك زوجة عمى ام طياز (ممكن انيك)

Related videos

مى والسحاق ونعمه-2 مى والسحاق ونعمه-2 163 Likes
6646 Views
الرهان الخاسر جعلنى أتناك من طيزي الرهان الخاسر جعلنى أتناك من طيزي 148 Likes
9626 Views
أمي وأخواتها أمي وأخواتها 158 Likes
10973 Views
جارتي سلاح نووي واحلي نيكه وقمه في روما جارتي سلاح نووي واحلي نيكه وقمه في روما 97 Likes
7911 Views
صاحبتي ناكتني بالعافيه واتجوزتني صاحبتي ناكتني بالعافيه واتجوزتني 143 Likes
9974 Views
أنا-ومرات خالي أنا-ومرات خالي 167 Likes
9204 Views
المعلمه هبه والنسوان الشراميط المعلمه هبه والنسوان الشراميط 110 Likes
8682 Views
اغتصابي في حمامات المدرسة اغتصابي في حمامات المدرسة 399 Likes
11270 Views
فى الأتوبيس فى الأتوبيس 146 Likes
6309 Views
أحلى قصة اغتصاب أحلى قصة اغتصاب 185 Likes
9160 Views
مؤخرات أخواتي مؤخرات أخواتي 148 Likes
10879 Views
اقوى سكس مع مجنون زبه كبير جدا ناكني في اقوى سكس مع مجنون زبه كبير جدا ناكني في 101 Likes
8854 Views
الزوج الثري ومراته الشرموطة الزوج الثري ومراته الشرموطة 102 Likes
8095 Views
انا و بناتي الثلاثه انا و بناتي الثلاثه 142 Likes
8521 Views
زبي يلامس طيز زوجة أخي و هي نائمة زبي يلامس طيز زوجة أخي و هي نائمة 367 Likes
14410 Views
متعة سكس خاصة جدا حين دخل الزب في كسي متعة سكس خاصة جدا حين دخل الزب في كسي 104 Likes
7615 Views
انيك عمتي المطلقة لما اعجبها زبي في قصة انيك عمتي المطلقة لما اعجبها زبي في قصة 142 Likes
9140 Views
هو وخالته ام بزاز كبيره هو وخالته ام بزاز كبيره 111 Likes
10292 Views
الاغتصاب كان البداية الاغتصاب كان البداية 106 Likes
9375 Views
ليلة دخلة ساخنة جدا ليلة دخلة ساخنة جدا 207 Likes
9822 Views

Online porn video at mobile phone


سكس ملبنة جزاءريسكس قصير عربي 151سكس جزائري ام وابنهانيك عراقي محارمسعودي ينك سعوديهافلام سكس فرنسي ممارست الجنسشاب مغربي كيحوي صديقته من الطيزسكس الاماراتسكس ملياردير عربينيك بيروتسكس امهات عربي قصصتحميل ومشاهدة نيك شرموطه لبنانيه سكس مترجم 20017لحس طيز في المكتبطيز مصرياجمل مقاطع فيديو سكس لاجمل بنات مغاربيفيلم سكس عنتيل البحيرهقص جنس لواط فلسطينيسكس.نيك.عراقيفلام سكس شاب بنك امة بعد موت ابوهاصدر الام منبع الحنان للابن سكساطول زب ينيك اجمل بنت عربيه طيزخلفي واضحقصتي مع خالتي والجماعيافلام سكس ليبيهصور علي ناصر سكسافلام قصص نيك محارم ولد لباناني ينيكعمتةولد يدخل زبه في طيز خالتﺭﻗﺺ ﻣﻨﺰﻟﻲ ﺷﺮﻣﻮﻃﻪ ﻳﻤﻨﻴﻪ ﺳﻜﺲنيك طيز تركي لبناني فيديو نباكة قصيرمطلقات عراقي.سكسيسكس مصري ونيكسكس إلموصلصايع ينك بت الجيراننيك.يمني.عراقينياكه عمانينيك منقبه خلجيه دبدوبهسكس عربي في الحديقةنيك طيز عملاقهسكس نيك عمانيه زوجهحكي سكس لبنانيفيديوهات نيك مصري سكس عربيسكس عربي سري اغتصاب و خيانةأفلام سكسقصص سكس يمنيةانا وسلمى بنت عمي قصص سكسقحاب سيكس مدبلاج عربيةنيك هايج اساقيات محجباتسكس افغانستاني مع الامريكان محجباتمشاهدة نيك مخفيشاب جالس على الكرسي والمراة تنظف وطيزها في وجهقصه عربجي ينيك شابسكس رقصة سورية 2027شرموطه مصريه تبعبص في طيزهاتحميل ومشاهدة نيك شرموطه مصريه مطيزةسكس قحاب يمنيات سكس عربيافلام سكس مورتانيهفلام سكس يمنيتنتاك من الحارسفلام سكس شبا ينيك مصرية من كسهسكسي عراقيه تخون زوجهاسكس فيديو موبايل تركي سوريافلام سکسی لبنانیسكس نيك زب كبير قصه شاب اماراتيسكس يمن فيديوافلام نيك محارم شاب مغربي ينك اختة القحبةسكس مصرى زياره فى البيتسكس فلسطينية طيقصص جنس محارم اخت الزوجه أشرموطهنيك طيز لبني كسقصص وحكايات سكس نيك أطياز البنات عربي ويمني